Uusi PSOP-rajapinta: Tarkista palvelusetelitapahtumien siirron onnistuminen parastapalvelua.fi -järjestelmästä

Uuden PSOP-rajapinnan vuoksi pyydämme asiakkaita tarkastamaan palvelusetelitapahtumien siirron onnistumisen aina suoraan parastapalvelua.fi -järjestelmästä siirron jälkeen.

- myös siinä tapauksessa, kun rajapinnalta on tullut virheviestiä tai viestiä ei ole tullut lainkaan.

Työstämme parhaillaan työkalua, joka tulee estämään käyntien tuplaviennit parastapalvelua.fi -järjestelmään.


Tiedotamme uudelleen, kun tämä työkalu on saatu julkaistua asiakkaiden käyttöön.


Kiitos kärsivällisyydestänne. 


Mikäli teillä herää kysyttävää aiheeseen liittyen olethan yhteydessä tuki@domacare.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin