RATKAISTU: Kirjauksien tarkastelu tai tekeminen ei onnistu osalla asiakkaista mobiilissa
K
Kristiina Päkkilä
aloitti aiheen
2 months sitten
Tällä hetkellä DomaCare-mobiilisovelluksessa (Android) osalla käyttäjistä, joilla on Omat asiakkaat -oikeustaso, eivät pysty tarkastelemaan tai tekemään kirjauksia mobiilissa.
Asia on tutkinnassa ja tiedotamme asian etenemisestä. Mikäli kirjauksen tekeminen ei onnistu mobiilisovelluksessa, kirjauksen voi tehdä DomaCaren työpöytäsovelluksessa.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.
EDIT 8:02 19.9.2024
Vika on paikallistettu ja pyrimme julkaisemaan uuden version tämän päivän aikana. Infoamme tästä vielä erikseen tässä uutisessa.
EDIT 13:06 19.9.2024
Uusi versio on tämän päivän aikana julkaistu ja käyttäjä voi päivittää mobiilisovelluksen uusimpaan versioon.
Kristiina Päkkilä
Tällä hetkellä DomaCare-mobiilisovelluksessa (Android) osalla käyttäjistä, joilla on Omat asiakkaat -oikeustaso, eivät pysty tarkastelemaan tai tekemään kirjauksia mobiilissa.
Asia on tutkinnassa ja tiedotamme asian etenemisestä. Mikäli kirjauksen tekeminen ei onnistu mobiilisovelluksessa, kirjauksen voi tehdä DomaCaren työpöytäsovelluksessa.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.
EDIT 8:02 19.9.2024
Vika on paikallistettu ja pyrimme julkaisemaan uuden version tämän päivän aikana. Infoamme tästä vielä erikseen tässä uutisessa.
EDIT 13:06 19.9.2024
Uusi versio on tämän päivän aikana julkaistu ja käyttäjä voi päivittää mobiilisovelluksen uusimpaan versioon.