Uusi PSOP-rajapinta on tuonut muutoksia tapahtumien vientiin ja niiden kirjautumiseen.
Tällä hetkellä käyntejä ei ole mahdollista viedä setelille takautuvasti.
Kuukausisetelit: Jos halutaan siirtää tapahtumia rajapinnan kautta, on siirrot tehtävä sen kuukauden aikana jolle tapahtumat kohdistuvat.
Viikkosetelit: Jos halutaan siirtää tapahtumia rajapinnan kautta, on siirrot tehtävä sen viikon aikana jolle tapahtumat kohdistuvat.
Vuorokausituotteet/-setelit: Tulee viedä päivä kerrallaan toistaiseksi, jos rajapintaa halutaan hyödyntää.
Tiedostamme tämän muutoksen aiheuttavan haasteita arjessa ja Tieralla on kehityksessä muutos rajapintaan, joka mahdollistaa viennit myös takautuvasti.
Tiedotamme muutoksista mahdollisimman pian.
Teemme tiivistä yhteistyötä Tieran kanssa tilanteen ratkaisemiseksi ja virhetilanteiden selvittämiseksi.
Muuta huomioitavaa:
Rajapinnan kautta palautuva 0€ hinta palveluseteliasiakkaalle:
Jos palveluseteli- tai ostopalveluasiakkaalta puuttuu hinnat palveluseteliltä, rajapinnan kautta ei tällä hetkellä ole mahdollista siirtää hinnastohintaa suoraan asiakkaan tietoihin. Tämä toiminnallisuus on PSOP-rajapinnan osalta kehityksessä, ja pyrimme DomaCaressa löytämään väliaikaisen ratkaisun siihen asti, kunnes rajapinta tukee siirtoa halutulla tavalla. Tulemme omalta osaltamme tiedottamaan tästä kun asiaa on saatu vietyä eteenpäin ja tuotantoon.
NullPointerException-virheilmoitukset
Suuria tapahtumamääriä siirrettäessä on esiintynyt virheellisiä NullPointerException-virheilmoituksia, jolloin DomaCareen ei tule “onnistunut vienti” -ilmoitusta, vaikka tapahtumat olisivat siirtyneet rajapinnan yli. Tämä on parhaillaan selvityksessä Tieralla.
Oona Kaarlela
Uusi PSOP-rajapinta on tuonut muutoksia tapahtumien vientiin ja niiden kirjautumiseen.
Tällä hetkellä käyntejä ei ole mahdollista viedä setelille takautuvasti.
Kuukausisetelit: Jos halutaan siirtää tapahtumia rajapinnan kautta, on siirrot tehtävä sen kuukauden aikana jolle tapahtumat kohdistuvat.
Viikkosetelit: Jos halutaan siirtää tapahtumia rajapinnan kautta, on siirrot tehtävä sen viikon aikana jolle tapahtumat kohdistuvat.
Vuorokausituotteet/-setelit: Tulee viedä päivä kerrallaan toistaiseksi, jos rajapintaa halutaan hyödyntää.
Tiedostamme tämän muutoksen aiheuttavan haasteita arjessa ja Tieralla on kehityksessä muutos rajapintaan, joka mahdollistaa viennit myös takautuvasti.
Tiedotamme muutoksista mahdollisimman pian.
Teemme tiivistä yhteistyötä Tieran kanssa tilanteen ratkaisemiseksi ja virhetilanteiden selvittämiseksi.
Muuta huomioitavaa:
Rajapinnan kautta palautuva 0€ hinta palveluseteliasiakkaalle:
Jos palveluseteli- tai ostopalveluasiakkaalta puuttuu hinnat palveluseteliltä, rajapinnan kautta ei tällä hetkellä ole mahdollista siirtää hinnastohintaa suoraan asiakkaan tietoihin. Tämä toiminnallisuus on PSOP-rajapinnan osalta kehityksessä, ja pyrimme DomaCaressa löytämään väliaikaisen ratkaisun siihen asti, kunnes rajapinta tukee siirtoa halutulla tavalla. Tulemme omalta osaltamme tiedottamaan tästä kun asiaa on saatu vietyä eteenpäin ja tuotantoon.
NullPointerException-virheilmoitukset
Suuria tapahtumamääriä siirrettäessä on esiintynyt virheellisiä NullPointerException-virheilmoituksia, jolloin DomaCareen ei tule “onnistunut vienti” -ilmoitusta, vaikka tapahtumat olisivat siirtyneet rajapinnan yli. Tämä on parhaillaan selvityksessä Tieralla.