Ratkaistu

Häiriö Palse-rajapinnassa

Olemme havainneet häiriön Palse-rajapinnan toiminnassa. Olemme tehneet rajapintaan muutoksia sen parantamiseksi, mutta Palsen rajapinta ei tällä hetkellä tuota tarvittavia tietoja, jotta toiminto saataisiin käyttöön suunnitellusti.


Tilannetta selvitetään parhaillaan yhteistyössä Polyconin kanssa, ja tavoitteemme on saada tarvittavat toimenpiteet ja testaukset mahdollisimman pian. Tiedotamme tässä tiedotteessa, kun korjaus on tehty.


Sillä välin voitte muodostaa Palse-laskut taloushallinnon järjestelmässä seuraavasti:

  • Käyttäkää Palsessa näkyvää loppusummaa laskun summana.
  • Ottakaa Palse-viite suoraan Palsesta ja lisätkää se laskulle.
  • Laskutettavat tapahtumat näkyvät Palsessa normaalisti.

Mahdolliset omavastuulaskut eivät välttämättä muodostu häiriöstä johtuen normaalisti kaikille palveluseteliasiakkaille.


Suosittelemme, että kuluvan kuun käyntejä ei viedä Palse.fi järjestelmään ennenkuin ilmotamme että ongelma on korjattu.


Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa ja teemme aktiivisesti töitä ratkaisun löytämiseksi mahdollisimman pian.


3 henkilöä on tämä ongelma

Väliaikatietoa liittyen Palse-rajapinnan häiriöön: 

Olemme saaneet rajattua ongelmaa ja tällä hetkellä korjattu versio on testauksessa ja muutamalla asiakkaalla käytössä. Pyrimme päivittämään korjatun version laajemmin päivitettäväksi tämän viikon aikana.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa ja pyrimme saamaan korjatun version mahdollisimman pian käyttöön.


Mikäli sinulla herää kysyttävää aiheeseen liittyen, olethan yhteydessä tukeemme tuki@domacare.fi.

Olemme nyt tehneet korjauksen ja uusi versio on saatavilla. Versio 24.6.2025 sisältää korjauksen Palse-laskutukseen liittyen. DomaCare 1:n vasemmassa yläkulmaan tulee tieto, kun päivitys on saatavilla ja pystyt päivittämään uuden version.


Mikäli sinulla herää kysyttävää aiheeseen liittyen, olethan yhteydessä tukeemme tuki@domacare.fi niin autamme mielellämme.