1) tarkista, että Käyttäjätunnus ja Salasana ovat samat parastapalvelu.fi kirjautumisessa ja DomaCaren asetukset - palvelustelijärjestelmien asetuksissa.

tarkista myös Alue Aseta PSOP- alue ja -tunnukset


2) tarkista osatunnus jos sitä käytetään. Osatunnus tulee asettaa aina, jos palvelu on liitetty PSOPissa (parastapalvelua.fi-sivustolla) johonkin toiminta-alueeseen tai toimipaikkaan.

Tällaisissa tapauksissa ilman määritettyä osatunnusta et saa vietyä PSOP-laskuja DomaCaren kautta parastapalvelua.fi-sivustolle.



Parastapalvelussa käytetään termiä Palveluntuottajan koodi DomaCaressa osatunnus. Muista myös y-tunnus! 



Lisää tietoja Osatunnuksen asettaminen



3) Tarkista, että asiakkaalle on asetettu palveluseteli Palvelusetelin asettaminen asiakkaalle

Jos näistä huolimatta vienti ei mene Parastapalveluun ota yhteyttä tuki@domacare.fi Kerro asiakasID jonka vienti ei mene läpi. Ota vienti näkymän Virheet/ huomiot kohdasta vaikka kuvakaappaus. Muista levittää ja suurentaa virhekoodi saraketta, että nähdään koko virhe. Näin nopeutat selvitystyötä.