PSOPiin liittyvät asetukset kannattaa käydä läpi, mikäli laskut eivät mene eteenpäin.
Tässä vielä yleisimpiä kohtia, mitkä kannattaa tarkistaa, kun PSOP laskut eivät mene parastapalveluun.
1) tarkista, että Käyttäjätunnus ja Salasana ovat samat parastapalvelu.fi kirjautumisessa ja DomaCaren asetukset - palvelustelijärjestelmien asetuksissa.
Tarkista myös, että alue on asetettu DomaCareen ohjeesta Aseta PSOP- alue ja -tunnukset.
2) tarkista osatunnus jos sitä käytetään. Osatunnus tulee asettaa aina, jos palvelu on liitetty PSOPissa (parastapalvelua.fi-sivustolla) johonkin toiminta-alueeseen tai toimipaikkaan.
Tällaisissa tapauksissa ilman määritettyä osatunnusta et saa vietyä PSOP-laskuja DomaCaren kautta parastapalvelua.fi-sivustolle.
Parastapalvelussa käytetään termiä Palveluntuottajan koodi DomaCaressa osatunnus. Muista myös y-tunnus!
Lisää tietoja Osatunnuksen asettaminen
3) Tarkista, että asiakkaalle on asetettu palveluseteli Palvelusetelin asettaminen asiakkaalle
Jos näistä huolimatta vienti ei mene Parastapalveluun ota yhteyttä tuki@domacare.fi Kerro asiakasID jonka vienti ei mene läpi. Ota vienti näkymän Virheet/ huomiot kohdasta vaikka kuvakaappaus. Muista levittää ja suurentaa virhekoodi saraketta, että nähdään koko virhe. Näin nopeutat selvitystyötä.