Päivitystiedote 11.3.2025.

Asiakkaat

  • RAI:n lukituksen avaamiseen on tehty uusi oikeustaso, jotta myös peruskäyttäjillä on mahdollista avata RAI:n lukitus. Uusi oikeutaso asetus on “Asiakastiedot- RAIv2 arvioinnin lukituksen avaaminen”. RAI:n lukituksen saa avattua myös “KAIKKI ASIAKASTIEDOT” oikeudella.

  • Dokumenteissa päivämäärien lisäyksen formaatti oikein (DD.MM.YYYY)

  • Asiakkaita hakiessa asiakaslistalta ei henkilötunnusta enää näy asiakkaan nimen vieressä

  • Mikäli asiakkaalle on merkattu "ei toivottu" työntekijä, ei tämä työntekijä pysty enää näkemään asiakasta myöskään asiakaslistalla.

  • Rajoitustoimenpiteisiin lisätty tarvittavia rajoittavia välineitä

Kalenteri

  • Toistuvan kalenteritapahtuman päivämäärää muuttaessa muuttaa tapahtuman oikeaan päivään, eikä tee uutta tapahtumaa valittuun päivään


Varaukset

  • Työvuorosuunnittelu antaa varoituksen mikäli työvuoroa ollaan luomassa ilman voimassa olevaa työsopimusta

  • Tehtävän voi luoda varausosiolle siitä päivästä alkaen, kun asiakkaan sopimus astuu voimaan, jolloin huomioidaan myös sopimuksella olevat tuotteet varaustyypin takana.

  • Ylityötiedot, jotka on laskettu kuukausisopimuksista, pitäisi näkyä erillään niistä, jotka on laskettu tuntisopimuksista. Hyväksymiskriteerit:
    -työntekijällä on voimassa kaksi sopimusta saman tasoitusjakson aikana, yksi kuukausittainen ja yksi päivittäinen
    -työntekijä tekee ylityötä kummassakin sopimuksessa kyseisen jakson aikana
    -palkkatiedoissa näkyy kaksi ylityötä, yksi kummallekin sopimukselle. Palkkakoodit ovat kuitenkin samat


Domacare mobiili 2.0

  • Flutterissa asiakastyytyväisyyskyselyn näkyvyyttä rajattu oikeustasoissa siten, että nämä henkilöt voivat nähdä asiakastyytyväisyyskyselyn: työntekijä joka luo tehtävän, pääkäyttäjä, tehtävän tekijäksi valittu työntekijä.