Tämän pikaohjeen avulla DomaCare Mobiilisovelluksen käyttö luonnistuu myös sijaisilta. Tarkemmat ohjeet eri toimintoihin löydät vasemmanpuoleisesta sivuvalikosta.


1. KIRJAUTUMINEN JA TYÖLISTA


a) Kirjaudu sisään. Tunnukset saat esimieheltäsi tai yksikkösi DomaCaren pääkäyttäjältä.


b) Kirjauduttuasia sisään sovellukseen näet ensimmäisenä oman työlistasi. Jos työlistasi on tyhjä, mene sivuvalikosta (vasemmassa yläkulmassa oleva kolme viivaa) Tehtävien hallintaan ja siirrä sieltä haluttu lista itsellesi painamalla listaa pohjassa. Valitse avautuvasta valikosta ”Siirrä minulle”.


c) Mene takaisin työlistalle. Työlistalle pääset sivuvalikon kautta. Listalla pitäisi nyt näkyä juuri siirtämäsi tehtävät.


Tarkemmat ohjeet kirjautumiseen. Lue lisää »


Tarkemmat ohjeet Tehtävien hallinnan ja työlistojen käyttöön. Lue lisää »


2. TEHTÄVIEN KUITTAAMINEN


a) Aloita tehtävä painamalla Aloita-painiketta.


b) Mene Tehtävän tietoihin (klikkaa minne tahansa tehtävässä näppäimien ulkopuolella).


c) Kirjaa painamalla Raportit / Päivittäinen kirjaaminen -kohdassa olevaa harmaata kynää.


d) Kirjaa tarvittavat tiedot.


e) Lopeta tehtävä. Varmista, että ajat ovat oikein ja paina Vahvista-painiketta.

 

3. UUDEN TEHTÄVÄN LISÄÄMINEN


a) Paina tehtävälistan oikeassa alareunassa olevaa + näppäintä


b) Valitse ”Lisää tehtävä”


c) Valitse asiakas


d) Valitse syy käynnille (esivalinnat voi asettaa asetuksitsta kohdasta muut asetukset->invoice_note_quick_list)


e) Valitse laskutusperuste/tuote ja lisää tehtävä. Etene kohdan 2 mukaan.


Tarkempi kuvaus Työlistasta ja siihen liittyvistä toiminnoista löytyy täältä. Lue lisää »


Tarkemmat ohjeet tehtävän tekemisestä ja päivittäisestä kirjaamisesta löydät täältä. Lue lisää »