Tietoa ja tukea DomaCaren käyttöön
Tarjoamme monipuolista tukea DomaCaren käyttöön. Voit lukea uutisia ja ohjeita ohjelman käyttöön liittyen tukisivuiltamme, osallistua maksuttomiin webinaareihin sekä saada tietoa uusista toiminnallisuuksista päivitystiedotteissa.
DomaCare-tuki apunasi
Etkö löytänyt vastausta ongelmaasi tukisivuiltamme? Voit jättää meille myös tukipyynnön tai soittaa tukeemme.
Kerrothan mahdollisimman tarkasti seuraavat tiedot, jotta voimme nopeasti ja laadukkaasti edistää asiaasi.
- Kuvaa ongelma ja mahdollinen toisto-ohje mahdollisimman tarkasti. Mikäli mahdollista, liitä mukaan kuvaruutukaappauksia ohjelman koko näytöstä.
- Missä ongelma tapahtuu? Esim. DC2 selainversio, DC2 mobiilisovellus, DC1 työpöytäversio, DC1 mobiilisovellus (Android)
- Mahdollinen asiakasID, käyttäjäID, tehtäväID ja yksikkötieto, jolla ongelma tapahtui.
- Mikäli ongelma tapahtuu useammalla, mainitse myös siitä ja kerro muutama esimerkki.
- Kellonaika ja päivä, jolloin ongelma tapahtui
- Mahdollisesti lokitiedoista löytyneet lisätiedot
Huomioithan, että DomaCare-tuki neuvoo sopimusasiakkaiden nimettyjä pääkäyttäjiä. Mikäli et ole pääkäyttäjä ja sinulla on kysyttävää DomaCaren käyttöön liittyen, olethan yhteydessä ensisijaisesti DomaCare-pääkäyttäjäänne. Pääkäyttäjä ymmärtää tarpeesi ja työtehtäväsi parhaiten, sekä tarjoaa sinulle tukea ohjelmiston käytössä.
Uusi tukipyyntö
Lähetä meille tukipyyntö tukisivujen kautta, jolloin pystyt myös seuraamaan kaikkien tukipyyntöjen tilaa. Huomioithan, että sinun tulee olla kirjautuneena tukisivuillemme. Palveluun rekisteröidytään sähköpostiosoitteella. Mikäli asiasi on kiireellinen, käytä Kiireellinen ongelma -tukipyyntölomaketta. Kiireellinen ongelma voi olla esim. tilanne, jossa ohjelman käyttö on kokonaan estynyt.
Sähköposti
Voit jättää tukipyynnön myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@domacare.fi.
Puhelin
arkisin 10:00-14:00
020 7424 090