Joissain tilanteissa käyntejä poistuu Palsesta ja ohjelmaan tulee virheilmoitus "Parsinta epäonnistui"
Saat manuaalisesti vietyä käynnit valitsemalla Laskujen vienti | Vie Palse-, PSOP- ym. laskut -näkymässä ne rivit, joissa on virheilmoitus Parsinta epäonnistui, ja valitsemalla Vie valitut.
Suosittelemme kokeilemaan tätä ensin yhdellä asiakkaalla, jotta voitte varmistua, että käynnit siirtyvät oikein Palseen.
Asia on selvityksessä ja tiedotamme tässä asian etenemisestä. Pahoittelemme tästä johtuvaa ylimääräistä vaivaa.
Mikäli sinulla herää kysyttävää asiasta, olethan yhteydessä tukeemme tuki@domacare.fi, niin autamme mielellämme.
Ainomari Karhu
Olemme havainneet osalla asiakkaista häiriötä Palse-rajapinnassa:
Suosittelemme kokeilemaan tätä ensin yhdellä asiakkaalla, jotta voitte varmistua, että käynnit siirtyvät oikein Palseen.
Asia on selvityksessä ja tiedotamme tässä asian etenemisestä. Pahoittelemme tästä johtuvaa ylimääräistä vaivaa.
Mikäli sinulla herää kysyttävää asiasta, olethan yhteydessä tukeemme tuki@domacare.fi, niin autamme mielellämme.