Asiakkaaseen liittyvää päivittäistä kirjaamista tehdään kunkin asiakkaan omalla asiakassivulla. Pääset katselemaan asiakkaaseen liittyviä kirjauksia sekä tekemään uusia valitsemalla asiakkaan asiakaslistalta ja aukaisemalla hänen asiakassivullaan Päivittäinen kirjaaminen -välilehden (a).


Voit tutustua mobiilisovelluksella tapahtuvaan päivittäiseen kirjaamiseen täällä »



1. Päivittäisten kirjausten / raportin tarkastelu


1.1 Aikavälin asettaminen (b)



Raporttilistan yläpuolelta voit valita aikavälin jolta raportit näytetään. Vaihtoehdot ovat viimeisin vuorokausi, viimeisin kolme vuorokautta, viikko, kuukausi tai kaikki raportit.


1.2 Hakeminen (c)



Raportteja voi hakea tietyllä hakutermillä.


1.3 Suodatus (d)



Toinen mahdollisuus hakea tiettyjä raportteja on asettaa raporttilistalle suodatus. Suodatus mahdollistaa useamman huomio tyypin hakemisen yhtä aikaa.


HUOM. Mikäli joskus tuntuu ettet näe kaikkia raportteja niin kannattaa vilkaista onko suodatus unohtunut päälle.



1.4 Raporttilista (e)


Raporttilistalla näet asiakkaan raportit. Voit muuttaa raporttien järjestystä klikkaamalla kunkin sarakkeen otsikkoa.



1.5 Raportin muokkaaminen ja poistaminen (f)



Raporttilistan lopussa olevaa sinistä kynää painamalla pääsee muokkaamaan raporttia. Punaista raksia painamalla voi poistaa raportin. Kummastakin toiminnosta jää merkintä lokeihin ja ne näkyvät myös raporttilistassa raporttirivin loppuosassa. Suodatuksen kautta voit tarvittaessa tarkastella myös poistettuja raportteja.


2. Uuden kirjauksen luominen (g)


Uusi kirjaus/raportti tehdään Uusi kirjaus -nappia painamalla. Nappi sijaitsee raporttilistan alapuolella.



Kirjauksen tekeminen tapahtuu seuraavanlaisesti:


h) Valitse kirjaukselle otsikko (Huomion laatu). Voit kirjoittaa usealla otsikolla yhtä aikaa. Tapahtuma-ajaksi tulee automaattisesti aika jolloin aloitit kirjauksen tekemisen, mutta voit muuttaa sitäkin tarvittaessa.


i) DomaCare nostaa asiakkaan tavoitteet kirjauksen yhteydessä esille. Arvioi siis samalla asiakkaalle asetettujen tavoitteiden toteutumista. Voit lukea lisää tavoitteista täältä »


j) Kirjaa valitsemasi otsikon alle sopiva teksti 


k) Lisää halutessa uusi otsikko, mikäli kirjaat kerralla useampaan aiheeseen liittyen. 


l) Lopuksi paina ”Tallenna”. 


HUOM! Kirjausta voi muokata muokkauskynän kautta. Alkuperäinen kirjaus näkyy kuitenkin aina asiakkaan tiedoissa. Mikäli et näe muokkauskynää tarkista että oikeassa alakulmassa ei ole valittuna ”Tiivis näkymä”. Mikäli et kuitenkaan näe muokkauskynää, ole yhteydessä pääkäyttäjääsi, sillä kyseessä on todennäköisesti oikeustasoon liittyvä asia.