Olemme parantaneet DC2 tietoturvaa erityisesti tehtävien näkyvyyden osalta. Nyt työntekijä näkee vain niiden tehtävien asiakkaiden tiedot, joihin hänellä on käyttöoikeus. Näitä oikeuksia ovat kotiyksikön, toissijaisen yksikön tai omat asiakkaat -oikeudet
Näkyvyys tehtäville, joihin ei ole oikeuksia
Jos työntekijällä ei ole oikeutta tarkastella tiettyä tehtävää, näkyy tämä tehtävä DC2:n varausosiossa "palikkana", jossa lukee "toisen yksikön asiakas". Tämä auttaa varmistamaan, että muiden yksiköiden asiakkaiden tiedot pysyvät turvassa ja työntekijöiden saatavilla on vain heidän oman vastuualueensa tiedot.
Kuinka otat toiminnon käyttöön
Jos haluatte ottaa tämän tietoturvaparannuksen käyttöön organisaatiossanne, pääkäyttäjä voi tehdä tarvittavat muutokset seuraavasti:
- Siirtykää kohtaan Asetukset.
- Valitkaa Muut asetukset.
- Muuttakaa asetus booking_hide_customer_info arvosta "false" arvoon "true"