1. Tarkista, että asiakkaalle on annettu sopimus ja sopimuksen alkupäivä vastaa asiakkaan palveluiden alkamista.
Sopimuksen asettaminen asiakkaalle


2. Sopimukselta löytyy kaikki tuotteet ja ne on hinnoiteltu.
Palvelusopimuksen luominen


3. Kuukausi ja vuorokausi hintaisista tuotteista on luotu palvelupaketit. Paketeissa on oikeat päivämäärät sekä asiakkaan tulopäivä on oikein.
Palvelupakettien määrittäminen


4. Aikapohjaisesti laskutettavilla on tehtävät kuitattu, tehtävillä on oikeat varaustyypit ja varauksilla ei näy mitään punaisia palluroita, joissa on huutomerkit. Tehtävänhallinnalla eli punakynällä on tehty "laske palvelut uudelleen" - ajo.
Laskutuksen tarkastaminen varausosiossa

HUOM!
Tarkista, että palvelukoosteella laskutus ei ole hyväksytty tilassa, kun lähdet tekemään muutoksia.