Ensimmäisenä tarkista, että asiakkaalle on annettu palvelusopimus ja että sopimuksen alkamispäivä vastaa asiakkaan palveluiden alkamista.
Sopimuksen asettaminen asiakkaalle


Toisena on hyvä tarkastaa, että palvelusopimukselle on määritelty tarvittavat tuotteet ja näille on asetettu hinta.
Palvelusopimuksen luonti



Aikapohjaisissa tuotteissa laskutettavat tehtävät tulee olla kuitattuja varauksissa - tarkista varausosiolta, että tehtävällä on oikea varaustyyppi ja että tuotteet on oikein aktivoituneet. Tee tarvittaessa punakynäajo uudelleen.

Laskutuksen tarkastaminen varausosiossa



Palvelupakettien osalta tarkista, että asiakkaan tulopäivä on merkitty oikein ja pakettien päivämäärät ovat oikein.
KK-, vrk- ja kpl-pohjaisten tuotteiden luonti


Palvelukoosteella laskutus kannattaa palauttaa hyväksymättä tilaan, jotta kaikki muutokset astuvat varmasti voimaan.




Mikäli asiakkaalla on tehty yksikönvaihdos kesken kuukauden - otattehan palvelukoosteen molemmilta yksiköiltä, joilla asiakas on ollut, jotta kaikki palvelut nousevat laskutukseen.