RAI:n lukituksen avaamiseen on tehty uusi oikeustaso, jotta myös peruskäyttäjillä on mahdollista avata RAI:n lukitus. Uusi oikeutaso asetus on “Asiakastiedot- RAIv2 arvioinnin lukituksen avaaminen”. RAI:n lukituksen saa avattua myös “KAIKKI ASIAKASTIEDOT” oikeudella.
Dokumenteissa päivämäärien lisäyksen formaatti oikein (DD.MM.YYYY)
Asiakkaita hakiessa asiakaslistalta ei henkilötunnusta enää näy asiakkaan nimen vieressä
Mikäli asiakkaalle on merkattu "ei toivottu" työntekijä, ei tämä työntekijä pysty enää näkemään asiakasta myöskään asiakaslistalla.
Rajoitustoimenpiteisiin lisätty tarvittavia rajoittavia välineitä
Kalenteri
Toistuvan kalenteritapahtuman päivämäärää muuttaessa muuttaa tapahtuman oikeaan päivään, eikä tee uutta tapahtumaa valittuun päivään
Varaukset
Työvuorosuunnittelu antaa varoituksen mikäli työvuoroa ollaan luomassa ilman voimassa olevaa työsopimusta
Tehtävän voi luoda varausosiolle siitä päivästä alkaen, kun asiakkaan sopimus astuu voimaan, jolloin huomioidaan myös sopimuksella olevat tuotteet varaustyypin takana.
Ylityötiedot, jotka on laskettu kuukausisopimuksista, pitäisi näkyä erillään niistä, jotka on laskettu tuntisopimuksista. Hyväksymiskriteerit: -työntekijällä on voimassa kaksi sopimusta saman tasoitusjakson aikana, yksi kuukausittainen ja yksi päivittäinen -työntekijä tekee ylityötä kummassakin sopimuksessa kyseisen jakson aikana -palkkatiedoissa näkyy kaksi ylityötä, yksi kummallekin sopimukselle. Palkkakoodit ovat kuitenkin samat
Domacare mobiili 2.0
Flutterissa asiakastyytyväisyyskyselyn näkyvyyttä rajattu oikeustasoissa siten, että nämä henkilöt voivat nähdä asiakastyytyväisyyskyselyn: työntekijä joka luo tehtävän, pääkäyttäjä, tehtävän tekijäksi valittu työntekijä.
Joni Daniel Jauhiainen
Asiakkaat
RAI:n lukituksen avaamiseen on tehty uusi oikeustaso, jotta myös peruskäyttäjillä on mahdollista avata RAI:n lukitus. Uusi oikeutaso asetus on “Asiakastiedot- RAIv2 arvioinnin lukituksen avaaminen”. RAI:n lukituksen saa avattua myös “KAIKKI ASIAKASTIEDOT” oikeudella.
Dokumenteissa päivämäärien lisäyksen formaatti oikein (DD.MM.YYYY)
Asiakkaita hakiessa asiakaslistalta ei henkilötunnusta enää näy asiakkaan nimen vieressä
Mikäli asiakkaalle on merkattu "ei toivottu" työntekijä, ei tämä työntekijä pysty enää näkemään asiakasta myöskään asiakaslistalla.
Rajoitustoimenpiteisiin lisätty tarvittavia rajoittavia välineitä
Kalenteri
Toistuvan kalenteritapahtuman päivämäärää muuttaessa muuttaa tapahtuman oikeaan päivään, eikä tee uutta tapahtumaa valittuun päivään
Varaukset
Työvuorosuunnittelu antaa varoituksen mikäli työvuoroa ollaan luomassa ilman voimassa olevaa työsopimusta
Tehtävän voi luoda varausosiolle siitä päivästä alkaen, kun asiakkaan sopimus astuu voimaan, jolloin huomioidaan myös sopimuksella olevat tuotteet varaustyypin takana.
Ylityötiedot, jotka on laskettu kuukausisopimuksista, pitäisi näkyä erillään niistä, jotka on laskettu tuntisopimuksista. Hyväksymiskriteerit:
-työntekijällä on voimassa kaksi sopimusta saman tasoitusjakson aikana, yksi kuukausittainen ja yksi päivittäinen
-työntekijä tekee ylityötä kummassakin sopimuksessa kyseisen jakson aikana
-palkkatiedoissa näkyy kaksi ylityötä, yksi kummallekin sopimukselle. Palkkakoodit ovat kuitenkin samat
Domacare mobiili 2.0
Flutterissa asiakastyytyväisyyskyselyn näkyvyyttä rajattu oikeustasoissa siten, että nämä henkilöt voivat nähdä asiakastyytyväisyyskyselyn: työntekijä joka luo tehtävän, pääkäyttäjä, tehtävän tekijäksi valittu työntekijä.