DomaCare mobiilissa häiriötä osalla käyttäjistä

Olemme havainneet, että osalla mobiilin käyttäjistä tulee vastaan mobiilissa tilanteita, joissa 1) käyttäjä voi saada erinäköisiä virheilmoituksia, kuten "Pyynnön käsittelyssä ongelmia" tai ilmoituksen, joka viittaisi puutteellisiin käyttöoikeuksiin tai 2) käyttäjälle ei avaudu tehtävälista ollenkaan.


Suosittelemme näissä tilanteissa sulkemaan sovelluksen ja mahdollisesti kirjautumaan ulos ja sisään. 


Mikäli ongelma toistuu olethan yhteydessä tukeemme ja kerro seuraavat tiedot:

  • Ota saamastasi virheilmoituksesta kuvakaappaus ja kerro, mitä olit tekemässä kun ongelma toistui
  • Ota ylös tarkka kellonaika, jolloin mahdollinen virheilmoitus tai ongelma esiintyi
  • Kerro myös, mikä versio sinulla on käytössä - versiotiedon löydät heti kirjautumissivulta vasemmasta alanurkasta (esim. 12.11.24)


Suurin osa mobiilin käyttäjistä pystyy käyttämään mobiilia normaalisti. Asia on kuitenkin meillä korkealla prioriteetilla tutkinnassa.