Päivitystiedote 16.09.2024

Huutokauppa (Työntekijähaku)

Valitse työntekijä -näkymään on lisätty selitteet:

  • Mikäli tehtävä menee jollain työntekijällä päällekkäin jo valitun toisen tehtävän kanssa, Työtehtävä-sarakkeessa näkyy punainen ikoni ja tarkempi selite, jossa näytetään päällekkäisen tehtävän aloitus- ja lopetusaika. 

  • Saatavuus-sarakkeeseen on nyt lisätty käytettävyystiedot saatavilla/ei saatavissa. Kätettävyystietoja hallinnoidaan Työn suunnittelu | Käytettävyys-näkymässä.

  • Työvuoro-sarakkeeseen on nyt lisätty sopivuustiedot tehtävään liittyen. Työvuoron aloitus- ja lopetussajat näkyvät selitteessä, jos ne sopivat tehtävän aikoihin.


Korjattu tilanne, jossa uudet työtehtävät eivät ilmaantuneet Avoimet-välilehdelle työntekijähaussa, mikäli tehtävästä oltiin lähetetty ilmoitus sovellukseen, eikä tekstiviestillä.

Työntekijähaku-näkymässä korjattu tilanne, jossa asiakas nousi virheellisesti käyttäjälle listalle Avoimet-välilehdellä valittavaksi, kun Ei toivottu -ruksi oli valittuna DomaCare työpöytäsovellus (DC1) | Käyttäjäasetukset | Käyttäjät | Omat asiakkaat -näkymässä.


Palkanlaskenta

Korjattu tilanne, jossa lisätyö lasketaan oikein, kun työntekijän työsopimus vaihtuu kesken palkkakauden.


RAI

Korjattu tilanne, jossa RAI:n luominen epäonnistui, jos lääkkeeltä puuttui ATC koodi.


DomaCarea kehitetään jatkuvasti asiakaspalautteiden pohjalta ja tällä hetkellä DomaCaressa on meneillään ohjelmiston suurin kokonaisuudistus, jonka tavoitteena on entistäkin parempi ja helppokäyttöisempi tuote. Lämmin kiitos kaikille palautetta antaneille! Luemme kaikki asiakastoiveet ja keskitymme entistäkin enemmän selainpohjaisen DomaCaren (DC2) kehittämiseen. Jos sinulla on jokin idea, joka tekisi DomaCaren käyttämisestä helpompaa tai sujuvampaa, kerro ideasi meille osoitteeseen tuki@domacare.fi.