Muutosloki 9/2020
Tulosta
Muokattu: Ti, 29 Syys, 2020 klo 11:17 AM
Maaliskuu
- Optimointiin lisätty tehtävien päällekkäisyystarkastus
- Procountor WebService -laskutusrajapintaan päivitys
- Lisätietoja -välilehti tehtävän luonti/muokkausnäkymään
Huhtikuu
- Palvelukoosteen poissaolojen huomiointiin parannus
- Poistettujen asiakkaiden poissaoloja ei voi enää muokata
- Varausosion virheilmoituksiin parannuksia
- Käyttäjän tietoihin näkymään liitetyt varausosiot ja niiden oikeustasot
- Varausosion tilastoihin parannuksia
- Työntekijän puhelinnumeron lisäys tehtävän tietoihin
- Tehtävän perumisen syy -pudotusvalikon lisääminen työpöytäversioon
- Yksiköiden paikkamäärän historiatieto
- PSOP-setelien määrän muokkaus kaikille seteleille mahdolliseksi
- Useamman omahoitajan lisääminen asiakkaalle yhdellä kertaa
Toukokuu
- Tehtävien hallintaan ("punainen työkalu") mahdollisuus ajaa tuotteet käyntityypin mukaisesti tehtäviin
- Mahdollisuus lisätä palkkamalliin eri tuntipalkka tiettyihin työvuorotyyppeihin
- HILMOn täytössä joskus esiintyvä väärä virheilmoitus poistettu
- Työvuorojen yhdistämis (split) ominaisuuteen tarkennuksia
- Sopimuksen liittäminen yksikköön jossa ei ole asiakkaita
- Sopimuksen luontidialogiin parannuksia
- Näytetään pääkäyttäjälle ja laskutuksen pääkäyttäjälle kaikki yksiköt riippumatta onko niissä asiakkaita (sopimuksen liittämistä varten)
- Sopimuksen Näytä hinnasto -ruudun skaalautuvuutta parannettu
- Laskutus- välilehden oikeustasoihin tarkennuksia, ne tiedot piiloon joihin ei oikeuksia
- Palkkamalliin tauon huomiointi sekä suunnitellut tauot
- Työvuorot huomioimaan suunnitellut ajat mikäli aikoja ei ole kuitattu
Kesäkuu
- Viivästyskoron lisääminen Procountour WebService -rajapintaan
- Kalenterimerkintää luodessa muistutuksen ehdotus etusivulle oletuksena
- Laskujen viennin optimointia
- Omat asiakkaat -toiminto käyttäjän omiin tietoihin yksikön ja koko järjestelmän pääkäyttäjille
- Laskutuksen palvelukoosteen summien päivittäminen oikeaksi laskutuksen perumistilanteissa
- Palvelukoosteen Muokkaa valittuja -ikkunan skaalautuvuusongelma korjattu
- Varausosion tilastot, tallennus excel- tai pdf-muotoon parannuksia
Heinäkuu
- Kela-suorakorvauslomakkeiden automaation parannuksia
- NaviExporter parannuksia alv-laskentaan
Elokuu
- Työvuoroihin parannuksia (tyyppi-koodi vertailu, suunniteltujen taukojen generointi, työvuorotyyppien muokkaus)
- Tehtävän luonti-ikkunan skaalautuvuuden parantaminen
- Tehtävien hallintatyökaluun (punainen työkalu) näkymään mikäli asiakas on poissaoleva tehtävän aikana
- Puhelimen aktivointi selkeämmäksi (ei enää IMEI-mainintaa koska nykyään käytetään Android-id:tä)
- Hinnaston pyöristymisen korjaus
- Asiakkaan liitetiedostojen järjestyksen valitseminen pvm- tai aakkosjärjestykseen
- ToDo -listan rivitysparannus
- UI-parannuksia alasvetolaatikoihin
- Asiakkaan sopimus varausikkunan asiakasvalinnassa näkyviin
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.