Kalenteri pitää sisällään sekä asiakkaisiin kohdistuvat kalenterimerkinnät, että yksikön yleisiin tapahtumiin liittyvät merkinnät.

1. KALENTERIMERKINNÄN LISÄÄMINEN


Uusi kalenterimerkintä lisätään alaosan plus-napista:

1. Kalenterimerkinnälle voi asettaa toistuvuuden

2. Merkinnän voi kytkeä asiakkaaseen, jolloin se näkyy myös asiakkaan omassa kalenterissa.

3. Jos merkintä näytetään muistutuksena etusivulla voi merkintään kytkeä halutun päivittäiskirjaamisen otsikon. Tällöin kuitatessa se kirjautuu asiakkaan päivittäiskirjauksiin automaattisesti.

4. Itse kalenterimerkintä

5. Näkyvyysvalintoja: tiimin valinta, merkinnän jakaminen tietylle käyttäjälle, yksikkö/asiakaskalenteri valinta

6. Yksikkövalinta, joka vaikuttaa merkinnän näkymiseen eri yksiköiden välillä.

7. Tallennus.


2. YKSITYINEN KALENTERIMERKINTÄ


Mikäli haluat luoda yksityisen kalenterimerkinnän eli merkinnän joka näkyy vain sinulle itsellesi niin laita uutta kalenterimerkintää luotaessa täppä kohtaan Yksityinen merkintä. Tallennettuasi merkinnän se näkyy vain omassa kalenterissasi.

Myös olemassaolevan kalenterimerkinnän voi muuttaa yksityiseksi vastaavalla tavalla. Avaa haluamasi merkintä muokattavaksi, laita täppä kohtaan Yksityinen merkintä ja tallenna muutokset.